top of page

Complimenten, suggesties en klachtenregeling

​

Wij stellen het zeer op prijs als u uw positieve ervaringen met ons deelt. Complimenten zijn voor ons team een waardevolle bron van motivatie en helpen ons inzicht te krijgen in wat we goed doen. Heeft u een tip die ons kan helpen onze service te verbeteren? Laat het ons dan weten.

​

Klachtenprocedure

Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent over onze zorg of service. In dat geval nodigen wij u uit om dit met ons te delen. Wij streven ernaar om iedere patiënt zo goed mogelijk te helpen en nemen uw klacht serieus.

U kunt uw klacht per e-mail sturen naar info@tandheelkundigcentrumweesp.nl De praktijkmanager zal de klacht dan in behandeling nemen. Heeft u liever telefonisch contact? Neem dan contact op met de praktijk en vraag naar onze praktijkmanager.

​

Klachtencommissie

We proberen er altijd uit te komen binnen de praktijk, maar bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u terecht bij de klachtenservice van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (Skge). De klachtenfunctionaris van het Skge is onafhankelijk en onpartijdig en helpt u bij het vinden van een passende oplossing, bijvoorbeeld door bemiddeling tussen u en een zorgverlener van onze praktijk. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel, maar ondersteunt u in het proces. U kunt de klachtfunctionaris ook bellen wanneer u advies wilt over hoe u zélf het gesprek met de zorgverlener moet voeren. Voor meer informatie klik hier.

​

Klacht indienen

Wilt u een klacht indienen via Skge? Dan verwijzen wij u naar het digitale klachtenformulier. Klik hier om direct naar het klachtenformulier te gaan.

Heeft u de voorkeur voor schriftelijke indiening per post? Zorg dan voor een duidelijke omschrijving van:

  • De gebeurtenis (datum en locatie)

  • De persoon over wie u ene klacht heeft

  • De reden van uw ontevredenheid

Vermeld daarbij ook uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer. U kunt uw klacht sturen naar:

Skge
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
 

Geschillenprocedure

Indien u de klachtenprocedure volledig heeft doorlopen en het niet lukt om tot een bevredigende oplossing te komen, kunt u een geschillenprocedure starten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg (SGIM). In beginsel heeft u niet rechtstreeks toegang tot de Geschilleninstantie Mondzorg, u moet eerst de klachtenprocedure doorlopen.

Certificeringen en registraties:

ISO-logo-9001.png
Kwaliteitsregister-Tandartsen_logo.png
nvoii.jpg
knmt_logo_rgb_digitaal.png

Wij doneren aan:

maw-netherlands-id-49765.79fa79-1575x825.png
logo-knrm.gif
parkinsons.png
4fd666195d90c113b840a681c18faf7c.jpeg

© 2021 Tandheelkundig Centrum Weesp - Webdesign: Enter Communicatie

logo onderdeel van_dtg logo ond van  tagline wit.png
bottom of page